În timp ce în ţări din Europa central-răsăriteană, infrastructura feroviară nu a mai fost modernizată de aproape 30 de ani, în China se produc miracole. 1.500 de muncitori au reuşit să construiască de la 0 liniile de cale ferată care intrau într-o gară nouă din Longyan.


Proiectul demn de Cartea Recordurilor a demarat în trombă în noaptea de 19 spre 20 ianuarie. În zori, gara din Longyan era perfect funcţională. 1.500 de muncitori, împărţiţi în şapte unităţi operative au reuşit să unească trei căi ferate majore din China în gara Nanlong, din Longyan, Provincia Fujian.

gara_2.jpg

china, muncitori, gara, cale ferata, record
Au fost împărţiţi în şapte unităţi operative

Cele trei tronsoane de cale ferată unite în acest nod de reţea sunt Ganlong, Ganruilong şi Zhanglong. Au fost aduse pe şantier şapte trenuri şi 23 de budozere, susţine un inspector de şantier. Muncitorii au lucrat perfect sincronizat pentru a putea avansa cu lucrările la tronsonul de cale ferată Nanlong, care trebuie terminat la finele lui 2018.

gara_3.jpg

gara, china, cale ferata, record, constructie
Nimeni nu stătea degeaba, toţi ştiau ce au de făcut

Tronsonul va măsura la finele anului 246 de kilometri noi de cale ferată şi va uni zona sud-estică a chinei de centrul ţării, informează Xinhua.

gara_4.jpg

gara, china, cale ferata, record, constructie
În doar nouă ore, treaba era terminată şi gara funcţională

Pe acest tronson de cale ferată garniturile de tren vor putea merge cu viteze de 200 km/h. Conform agenţiei de presă chineze, până la ora opt de dimineaţă gara era perfect funcţională. Specialiştii lucrau doar la partea de asistenţă computerizată a sistemului feroviar.

 
 
Loading...