Cele mai importante branduri care operează agenții de pariuri și săli de slot machines își unesc eforturile pentru a transmite la unison mesaje pro-vaccinare și a crește interesul românilor pentru vaccinul împotriva Covid-19. Campania nu conține nume ale companiilor, ci doar argumente pentru care toți românii ar trebui să se imunizeze.


Peste 3 milioane de români s-au vaccinați până în prezent. Puțin, dacă ne raportăm la faptul că autoritățile și-au propus ca până în septembrie să fie 10 milioane de persoane imunzate.

Pentru a ajuta demersul, cei din industria jocurilor au pus umărul la treabă și au demarat prima campanie națională realizată și finanțată de mediul privat.

Industria jocurilor de noroc susține vaccinarea. Prima campanie națională realizată și finanțată de mediul privat

Campania ”Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” conține cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaților din sălile de jocuri și pariuri, afișe stradale și o campanie digitală. Motivele pentru care toți românii ar trebui să se vaccineze vor fi diseminate timp de o lună.

Actorii principali ai campaniei sunt chiar angajații industriei, femei și bărbați, din toate eșaloanele companiilor. Aceștia vorbesc despre dificultățile pe care le-au întâmpinat, motivele care i-au convins să se vaccineze și așteptările pe care le au în privința întoarcerii la normalitate.

angajati-industria-jocurilor-de-noroc.jpg

Campania ”Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” are drept protagoniști peangajați din industria jocurilor de noroc
Campania ”Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” are drept protagoniști peangajați din industria jocurilor de noroc

În contextul în care un studiu IRES, comandat de industria jocurilor de noroc în luna martie, arată că românii reticienți sau nehotărâți în privința vaccinării au cea mai mare încredere în argumentele familiei, colegilor de la locul de muncă și în sfaturile angajatorului, angajații industriei sunt cei care transmit mesajele-cheie ale campaniei de încurajare a vaccinării.

Prin exemplul personal, aceștia își îndeamnă rudele, prietenii, colegii și clienții să se vaccineze și să devină, astfel, parte din efortul colectiv de combatere a pandemiei.

Industria jocurilor de noroc are 45.000 de angajați

”Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajați. Acești 45.000 de angajați sunt, ca într-un puzzle, piese esențiale pentru reîntoarcerea la normalitate și își pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuții. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să își povestească experiența, sunt oameni ca noi toți, cu idealuri comune. În plus, angajații ne cunosc clienții, clienții au încredere în angajații din sălile de jocuri și pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceștia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, a declarat Dan Iliovici, vicepreședinte Rombet, una dintre cele trei organizații care derulează prima campanie pro-vaccinare a mediului privat din România.

O componentă importantă a campaniei sunt spoturile tv, care sunt plătite de industrie și sunt difuzate de cele mai importante televiziuni din România.

”Toți vrem să ne întoarce la normalitate”

”În aceste mesaje video nu vorbim despre branduri, nu facem reclamă unor companii, vorbim strict despre responsabilitate și despre cum putem să depășim împreună această pandemie. Toți vrem să ne întoarcem la normalitate și suntem conștienți că singura soluție fezabilă pentru a ne relua activitatea și a asigura continuitate este vaccinarea. În completarea campaniilor derulate de autorități, noi am ales să prezentăm povestea unor oameni ca noi. Oamenii din gambling au aceleași povești ca și cei din HORECA, turism, entertaiment. Toți au descoperit ce înseamnă șomajul tehnic, incertitudinea zilei de mâine. Acum, tot împreună, putem să ajutăm inclusiv la redeschiderea economiei”, a spus Liviu Popovici, președinte Romanian Bookmakers.

Inclusiv paginile de Facebook, Linkedin și Instagram ale companiilor membre ale asociațiilor care finanțează această campanie sunt utilizate pentru transmiterea mesajelor pro-vaccinare.

”În total, aceste pagini de social media sunt urmărite de milioane de români. Toate aceste companii au renunțat la elementele de branding pentru a transmite un singur mesaj către toți clienții: jucăm responsabil, ne vaccinăm. În fiecare zi, prezentăm povestea reală a unui angajat și fricile pe care le-a depășit, motivele care l-au determinat să se vaccineze. Suntem mândri să derulăm cea mai mare campanie a industriei de până acum. E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun”, a declarat Sorin Georgescu, președintele Romslot .

Industria jocurilor de noroc achită zilnic la stat taxe de 2,45 milioane de euro

Industria de gambling din România este un important contribuabil la bugetul de stat, cu taxe directe și indirecte de aproximativ 900 milioane euro anual și un grad de colectare de peste 99%.

În fiecare zi de funcționare, industria achită taxe în valoare de 2,45 milioane de euro.

Citește și: 

Studiu Ires despre vaccinare. Câți români din industria jocurilor de noroc își doresc să se imunizeze și cu ce

Jocurile de noroc sunt grav afectate de pandemie. 20.000 de angajați riscă să fie concediați

 

 
 
Loading...