Mario Iorgulescu afă azi dacă va fi arestat preventiv, în dosarul în care este acuzat de omor și de conducerea unui vehicul sub influența băuturilor alcoolice sau a altor substanțe interzise. Magistrații Tribunalului Municipiului București se vor pronunța, joi, asupra cererii procurorilor de arestare preventivă a fiului fiul celebrului Gino Iorgulescu. Tânărul a ucis o persoană într-un accident rutier produs anul trecut pe 8 septembrie, pe Șoseaua Chitilei.


În primă fază, dosarul cu cererea de arestare preventivă a ajuns pe masa judecătorilor la mijlocul lunii februarie, însă luarea unei decizii a fost amânată până marți, 3 martie. În cursul acestei zile, judecătorii au amândat din nou luarea unei decizii, până joi, 5 martie.

Beat și drogat cu cocaină, Mario se face vinovat de omor  

Potrivit procurorilor, Mario Iorgulescu se face vinovat de producerea unui accident rutier, în data de 8 septembrie 2019, în urma căruia un tânăr de doar 24 de ani și-a pierdut viața.  Mario este acuzat că nu a oprit la culoarea roșie a semaforului, a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deși limita legală era 50 de kilometri pe oră și s-a urcat la volan beat și drogat.

Mario Iorgulescu, arestat? Iată pe ce se bazează procurorii!

Procurorii care cer arestarea preventivă a lui Mario Iorgulescu au descris cu lux de amănunte ce s-a întâmplat în noaptea fatidică și de ce fapte se face vinovat fiul lui Gino Iorgulescu. „Pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din satul Gulia, comuna. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, municipiul București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum”, au scris procurorii, potrivit digi24.roAceștia spun că procedând în acest fel, Mario Iorgulescu „a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă”.

Din 23 septembrie Mario Iorgulescu a fost dus la o clinică din Italia, pentru că și el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat și preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia. Ulterior, în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află și în prezent.

 

Citește și: 

Incredibil! Uite cât a băut Mario Iorgulescu înainte să producă accidentul!

Mario Iorgulescu a ieșit pozitiv la cocaină! Fiul președintelui LPF era beat și drogat atunci când a provocat accidentul

Loading...