Vor să fie prietenoși cu electoratul, pozează în oameni simpli, asemeni celor cărora le cer votul. Candidații la alegerile locale din acest an și echipele lor de campanie au apelat la umor când și-au stabilit sloganurile electorale. Unele dintre mesaje sunt comice, altele de-a dreptul neinspirate. Iată cu ce mesaje vor să ne cucerească politicienii!


Nu doar ziarele folosesc titluri pompoase pentru a atrage cititori și comentatori. Echipele de campanie ale candidaților la primărie se întrec în mesaje bombastice, pentru a atrage mii de susținători pentru cei care aspiră la posturile de edili-șefi. Pentru campania la locale din acest an, candidații au făcut apel la umor, fin, negru sau de proastă factură, pentru a ne capta atenția. De exemplu, candidatul PSD la Primăria sectorului 6 ne anunță că „Mutu vorbește” și ne îndeamnă să „vorbim cu Mutu”. Gabriel Mutu, căci despre el e vorba, a umplut sectorul cu bannere și corturi de campanie care folosesc aceste două sloganuri.

Mioveniul are toate șansele să arate ca Argentina dacă la primărie ajunge Argentina Elena Culcuș. Candidata Partidului pentru Argeș și Muscel ne pune pe gânduri cu bannerul său electoral: „Mioveni, numele tău e Argentina”. Să nu înțeleagă oamenii că imediat ce va ajunge la primărie, doamna Culcuș va schimba numele orașului din județul Argeș.

O altă femeie, de data aceasta din Bacău, pleacă de la premisa că bărbații din localitate n-au cunoscut tovărășia unei reprezentante a sexului frumos și îi îndeamnă să încerce și cu o femeie. Ne e greu să credem că în Bacău nu sunt bărbați heterosexuali, așa că îndemnul doamnei Codruța Arvinte se adresează, mai degrabă, unei minorități sexuale. La câți susținători mai are PRM acum, nu credem că numărul acestora va crește suficient până la alegeri dacă partidul își restrânge atât de mult raza de selecție.

Partidul Liberal Muncitoresc (PLM) are un îndemn de tot râsul pentru românii care aspiră la „un loc de muncă sigur, un venit bun și un viitor pentru familie”. „Vino în PLM să-ți faci un viitor!”, este sloganul de bază al acestui partid în  campania din 2016. Parcă vedem electoratul făcând coadă să se înscrie în această formațiune politică.

„Bă, Cristi! Cristiiii!?”. Nu trebuie să țipi, Cristi e aproape. Îl poți chema cu voce joasă. Partidul Mișcarea Populară (PMP) se folosește de un mesaj viral pentru a-și promova candidatul la Primăria sectorului 1. Pe străzile din București au apărut corturi de campanie și bannere inscripționate „Cheamă-l pe Cristi”. Pentru a elucida misterul, băiatul pe care trebuie să-l chemi se numește Cristian Petrescu și vrea să fie primar în sectorul 1.

Alexandru Nazare, candidat PNL la sectorul 1, a oferit imaginea campaniei cu noul său cort electoral. „Tu în mine suntem 1” este mesajul care sare în ochi în orice intersecție. Problema e că fotografiile care circulă în mediul virtual sunt trucate, spun reprezentanții PNL, iar mesajul pe care candidatul vrea să-l transmită ar fi cu totul altul: „Tu cu mine suntem 1”. Uff, ne făcuserăm griji pentru Alex Nazare.

 
 
Loading...