Vor bloca tot nordul Capitalei! Autostrada București - Ploiești, aproape gata

Ultima actualizare:
simeon stalpnicul png

Au început să se vadă primele petece de asfalt din porțiunea de 3.3 kilometri care ar trebui să unească Șoseaua Petricani cu autostrada București - Ploiești. Muncitorii lucrează în ritm de vară, deși autoritățile speră ca, la toamnă, să inaugureze această bucată de drum. Să vezi atunci, însă, ce belea!

Construcția autostrăzii București - Ploiești care se întinde pe o distanță de 66 de kiometri a început în anul 2007. A fost nevoie de cinci ani ca Ministerul Transporturilor să inaugureze 60 de kilometri, finalizați cu chiu, cu vai. Dar, ca la noi, la nimenea! Ultimii șase kilometri de la Centura Capitalei și nodurile rutiere aferente care ar fi făcut joncțiunea cu Bucureștiul nu au mai fost finalizați din motive juridico-administrative.

Anul trecut s-au rezolvat toate chichițele administrative iar autoritățile sperau că lucrarea să fie terminată în luna noiembrie a acestui an.

Marea temere a bucureștenilor este ce se va întâmpla odată ce acest drum va fi inaugurat! Dacă în planul de urbanism era prevăzut un nod rutier prin care să se facă accesul în Șoseaua Petricani și Strada Fabrica de Glucoză, două dintre cele mai aglomerate drumuri din București, ei bine, acesta lipsește și traficul va fi colectat printr-o intersecție semaforizată de tip „T". 

Dimineața și la orele serii, circulația în această zonă este un calvar, formându-se cozi interminabile care se întind pe 4-5 kilometri. Nordul Capitalei este zona din București care a cunoscut o explozie a construcțiilor pentru spații de birouri. Peste 250.000 de oameni lucrează, aici, pentru mari companii  precum Raiffeisen, Oracle, Genpact, HP sau IBM. Imaginați-vă că numai în zona Dimitrie Pompei lucrează peste 45.000 de oameni. Și se construiește în continuare, deși infrastructura rutieră nu a mai cunoscut îmbunătățiri de zeci de ani. 


    Deși este vară, așa se desfășoară traficul pe strada Fabrica de Glucoză la ora la care ies corporatiștii de la muncăFoto: Click!
Deși este vară, așa se desfășoară traficul pe strada Fabrica de Glucoză la ora la care ies corporatiștii de la muncăFoto: Click!

Stația de metrou Pipera are o singură ieșire, singurul mijloc de transport public care face legătura între Doamna Ghica și Pipera este tramvaiul iar drumurile care se vor intersecta cu autostrada București - Ploiești, adică Șoseaua Petricani, Bulevardul Dimitrie Pompei și Strada Fabrica de Glucoză au câte două, respectiv o bandă pe sens de mers.  

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
teren de fotbal jpg
image
image
image
image
image
image
image png
petre roman mineriada jpg
Ce s a aflat despre Elena Ceausescu la 33 de ani de la Revolutie  Obiectul pe care il avea la ea in ultima zi de viata 1 jpg
extensii gene pexels jpg
saptamana patimilor jpeg
Prințesa Diana și William  foto   GettyImages jpg
Alejandra Marisa Rodríguez jpg
lisa pisano transplant rinichi porc afp jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net