Direcţia de Evidenţă a Populaţiei din cadrul Primăriei Capitalei a prelungit programul de lucru cu publicul, pentru a veni în sprijinul cetăţenilor care au nevoie de acte de identitate valabile pentru exercitarea dreptului de vot la alegerile prezidenţiale şi referendum.


Astfel, până pe 6 decembrie, funcţionarii de la Direcţia de Evidenţă a Populaţiei din cadrul Primăriei Capitalei vor lucra cu publicul, în fiecare zi, de luni până sâmbătă, între orele 8,00 - 20,00, şi în zilele de duminică 22 noiembrie şi 6 decembrie, între orele 8,00 şi 21,00.

Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului.

Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii de identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1, 3 şi 6, unităţile C.E.C. pentru sectoarele 4 şi 5 sau la oficiile poştale în sectorul 2.

Pentru eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării termenului de valabilitate, cetăţenii vor prezenta şi un timbru fiscal în valoare de 1 leu, respectiv de 4 lei, în cazul pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de identitate.

Atunci când nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civilă, dovezi cu privire la domiciliu, etc.), se va elibera o carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi trei fotografii, o taxă de 1 leu, achitată în acelaşi mod ca şi în cazul cărţilor de identitate.

 
 
Loading...
Citeste tot despre: