Dacă sunteți medic de familie, angajator, persoană din categorie de risc sau pur și simplu vreți să vă înscrieți părinții și bunicii la vaccinare, trebuie să vă înarmați cu multă răbdare. Platforma online pe care se fac programări a dat de vineri și până acum, numeroase erori. Ba s-a blocat cu orele, ba a permis programarea la centre inexistente sau înregistrarea în același centru a unui număr dublu de persoane.


S-au înscris prea mulți în aceeași zi, la același centru

  • La Spitalul Municipal din Lugoj, capacitatea de vaccinare a fost depășită de trei ori. Personalul trezit luni cu 200 de programări, deși poate onora doar 60. Asta deoarece unitatea are un singur centru de vaccinare, însă pe platforma de înscriere figurează trei centre. „În funcție de evoluție, vom începe să sunăm să-i reprogramăm”, a precizat pentru Mediafax managerul Ionuț Cocoș.
  • Conform Adevărul, la Spitalul Județean de Urgență din Târgoviște s-a programat un număr dublu de persoane raportat la capacitatea centrului. Asta „dintr-o eroare a sistemului informatic”, a precizat conducerea spitalului, făcând apel la populație să se prezinte strict la ora stabilită, pentru a nu aștepta suplimentar la coadă.

Înscriși la centre inexistente

Alții au fost nevoiți să facă cale întoarsă. O femeie din București care își programase pentru luni dimineața trei rude în vârstă a constatat cu stupoare că centrul de fapt nu există. A ales din platformă Spitalul Sfântul Ioan, însă acolo nu se fac vaccinuri în etapa a doua. „Nu ne-a venit să credem! Să stai de la 7 dimineața în frig... Am încercat să ne reprogramăm și nu mai reușeam”, a povestit o femeie la PRO TV.

Blocaje și erori la programarea online

Multe erori și blocaje sunt date de platformă, la înscrierea online, spre disperarea medicilor de familie care se chinuie zeci de minute pentru fiecare pacient. „Nu-mi afișează grupa. Mă întorc și reiau. Dacă ar merge bine, probabil că în 7-8 minute am rezolva un pacient. Așa am rezolvat 6 pacienți de dimineață până la prânz”, se plânge un medic de familie. „Am sunat la numărul unic de la Call Center pentru o reprogramare. Prima dată am stat 40 de minute în așteptare, iar când în sfârșit am intrat în legătură cu un operator, mi s-a spus că nu merge sistemul, că e blocat de trei ore. Am reîncercat câteva ore mai târziu, de acea dată mi s-a spus că nu se poate prin telefon”, se plânge un angajat dintr-un domeniu-cheie. 

 
 
Loading...