Cadoul primit de Simona Halep în urmă cu două zile, un superb Porsche 911 Carrera 4 Coupe în valoare de aproape 100.000 de euro, ar putea reprezenta doar primul pas al unei colaborări între campioana noastră şi firma de automobile.


Dacă Simona Halep va deveni imaginea acestei firme în România, ar fi un pas firesc pe care îl face ocupanta locului 3 în lume. Dintotdeauna, producătorii de automobile şi lumea tenisului au avut o strânsă legătură. Unii au ales să sponsorizeze chiar turnee, alţii au ales să fie parteneri oficiali ai vreunei competiţii şi să asigure automobilele cu care se deplasează jucătorii şi oficialii de la turneu, iar cei cu dare de mână şi-au ales ca ambasadori ai brandului nume cunoscute din lumea tenisului.

Astfel, printre cele mai vechi contracte între mărci celebre şi jucători la fel de celebri se numără cele dintre Mercedes şi Federer sau KIA şi Nadal. Mai nou veniţi în lumea brandurilor auto sunt Djokovic şi Wawrinka. Liderul clasamentului mondial a devenit, la începutul acestui an, ambasadorul global al celor de la Peugeot, în vreme ce Wawrinka e imaginea celor de la Subaru. Nici tenismenele de top nu au fost ocolite de oferte. Astfel, de doi ani, Sharapova e ambasadoarea Porsche, iar Radwanska e imaginea Lexus în Polonia.

19-sport-6-radwanska-lexus-1.jpg

Radwanska e imaginea Lexus

19-sport-3-djokovic-peugeot-contract-1.jpg

Djokovic a devenit imaginea Peugeot la începutul anului

19-sport-4-federer-mercedes.jpg

Federer, la o acţiune promoţională Mercedes

19-sport-5-wawrinka-subaru.jpg

Wawrinka este imaginea Subaru din luna februarie

 

Cu cine au contracte jucătorii de tenis

Jucători    Firmă

Novak Djokovic    Peugeot

Roger Federer    Mercedes

Rafael Nadal    KIA

Stan Wawrinka    Subaru

Li Na    Mercedes

Maria Sharapova    Porsche

Agnieszka Radwanska    Lexus

 
 
Loading...