Directorul general al lui Dinamo, Adi Mutu, a devenit primul client al unei firme ce a introdus pe piaţă produse premium destinate în principal posesorilor de maşini de lux.


Zilele trecute, Adi Mutu şi Ion Crăciunescu, dar şi o parte a lotului celor de la Chindia, au participat la Târgovişte la lansarea unui brand nou pe piaţa auto. Dinamovistul, ce are un bolid de zeci de mii de euro, a decis să fie primul care să-şi prepare autoturismul. Practic este vorba despre un sistem de protecţie nanoceramică de ultimă generaţie care oferă automobilelor luciu permanent, rezistenţă la zgârieturi, protectie UV, rezistenţă chimică avansată, efect anti-graffiti, rezistenţă la temperatură (până la 1200 de grade Celsius), efect superhidrofob si îmbunătăţirea culorii.

În spirit de glumă, Ion Crăciunescu a declarat faptul ca el iși va prepara bicicleta cu aceeași tehnologie revolutionară.

După ce şi-a îmbunătăţit aspectul maşinii, Mutu s-a dedicat derby-ului cu FCSB, pierdut însă cu 1-0. A doua zi după partidă, oficialul roş-albilor a participat la cursurile de antrenor, acolo unde s-a întâlnit cu foşti colegi de la Dinamo.

 
 
Loading...