Zahărul se găsește în toate alimentele pe care le consumăm. Nici nu trebuie să ne uităm pe etichetă la ingredientele pe care le conține produsul respectiv, deoarece unele alegeri alimentare conțin mai mult zahăr decât o gogoasă cu multă ciocolată!


Iaurt degresat

Iaurtul este preferat la micul dejun. Dar, ceea ce nu se știe este că, produsul respectiv conține zaharuri cunoscuți ca macronutrienți care încetinesc digestia. În plus, în urma consumului, nivelul de zahăr din sânge va crește.

Smoothie la sticlă

Smoothie-urile sunt preferate în perioadele în care vrei să slăbești. Dar băuturile naturale care oferă rezultate sunt cele preparate în bucătărie, nu cele din comerț. Smoothie-ul natural conține fibre și substanțe nutritive care îmbunătățesc digestia. În schimb, băuturile de acest fel cumpărate din comerț nu conțin deloc fibre, ci sirop de porumb sau fructoză, care fac mai mult rău. Așadar, smoothie-ul la sticlă trebuie evitat.

 

Descoperă care sunt alimentele despre care credeai că nu conțin zahăr pe clickpentrufemei.ro

 

5 soluţii să mănânci mai puţin zahăr

Obiceiul zilnic care duce la diabet de tip 2

 
 
Loading...
Citeste tot despre: