Micul dejun este cea mai importantă masă dintre cele trei pe care trebuie să le avem în timpul zilei, dar multe dintre noi avem tendința de a nu-l mânca niciodată. De ce? Motivele sunt nenumărate, dar el este esențial pentru menținerea energiei și a greutății corporale.


Micul dejun și caloriile

Când vine vorba de pierderea în greutate, trebuie să iei în considerare aportul total de calorii. O persoană care ține dietă are nevoie de 1200-1800 de calorii pe zi. Așadar, odată ce cunoști limita zilnică de calorii, ar trebui să le împarți  în mod egal între cele trei mese principale, lăsând 100-200 de calorii pentru gustarea de seară. Dacă ții dietă, micul dejun ar trebui să conțină 350 de calorii până la 550. Consultă-ți medicul pentru a stabili numărul exact de calorii pe care trebuie să le consumi zilnic pentru a slăbi.

Mănâncă alimente bogate în proteine

Când încerci să slăbești, alege alimente bogate în proteine pe care să le mănânci la micul dejun în fiecare dimineață. Proteinele măresc saturația mai mult decât carbohidrații și ajută organismul să ardă mai multe grăsimi. Albușul, iaurtul grecesc simplu, brânza de vaci, toate sunt surse de proteine.

Descoperă ce să mănânci la micul dejun când ții dietă pe clickpentrufemei.ro

 

Ştii care sunt alimentele cu puţine calorii?

Trucuri ciudate dar eficiente pentru slăbit

Loading...
Citeste tot despre: