Cina poate provoca creșterea în greutate și de aceea multe persoane sar peste ea. Însă, dacă pregătești o gustare sănătoasă, gustoasă și cu puține calorii, corpul tău va avea timp să le ardă înainte de culcare!


Dacă dorești să slăbești, încercă să mănânci bine la micul dejun și la masa de prânz, iar seara pregătește mai puțină mâncare, aproximativ 25% din caloriile zilnice. Încearcă rețete vegetariene care conțin în jur de 300 de calorii. Mesele fără carne sunt pline de fibre, care te vor face să te simți mai bine și reprezintă o bună modalitate de a preveni creșterea în greutate.

Iată 3 exemple de feluri de mâncare pe care le poți consuma la cină fără să te îngrași:  

 

Salată de cartofi dulci

Cartofii dulci au fibre care pot regla zahărul din sânge și te pot ajuta să pierzi în greutate. Adaugă ardei roșu bogat în antioxidanți, stafide și jalapeno, dacă îți place mâncarea condimentată. Acest fel de mâncare este consistent, are puține calorii și te va satisface cu siguranță.
Calorii: 270
Fibră: 4,8 g
Proteină: 2,1 g

 

Află restul rețetelor pe clickpentrufemei.ro

 

 

Te tentează o dietă vegetariană? Iată care sunt avantajele!

 

Alimentația vegetariană – modă sau mod de viață?

 

 

 
 
Loading...
Citeste tot despre: