Despre sare se spune că este dăunătoare sănătăţii. este adevărat că nu trebuie consumată în exces, dar nici nu ne putem lipsi de ea. Cu ajutorul sării, organismul îndeplineşte mai multe funcţii. Astfel, transmite impulsurile nervoase şi transportă elemente nutritive la celulele corpului.


Risc de crampe musculare

Sarea este importantă pentru buna funcţionare a muşchilor, pentru că previne apariţia crampelor musculare. De asemenea, sarea este benefică şi pentru buna funcţionare a glandei tiroide. Asta deoarece ajută la suprimarea excesului de cortizol, cunoscut drept hormon al stresului.
Din cauza sodiului pe care-l conţine, sarea poate creşte tensiunea arterială. Membrii Agenţiei pentru Standarde Alimentare din SUA recomandă un consum de cinci-şase grame de sare pe zi, pentru a preveni hipertensiunea, dar şi apariţia altor afecţiuni.

Bună pentru hipotensivi

Este important să introduci sarea în alimentaţie, dacă suferi de hipotensiune. Persoanele care au tensiunea mică trebuie să mănânce puţţin mai sărat, pentru că ajută la creşterea valorii tensiunii. Cei care au tensiunea mică pot să resimtă simptome precum stări de slăbiciune, ameţeli, lipotimie.

Descoperă beneficiile sării pentru sănătate pe clicksanatate.ro. 

 

5 semne care arată că ai probleme cu tiroida
Ce complicaţii poate da deficitul de iod

 

 
 
Loading...