Odată cu venirea toamnei, vine şi sezonul răcelilor, gripelor şi virozelor. Sistemul imunitar va încerca să le facă faţă, să se apre, însă nu întotdeauna va reuşi. Iată cum îl poţi ajuta.


Terapeuții susțin că pentru creșterea imunității trebuie să parcurgem 8 pași

  • Să consumăm multă vitamina C
  • Să facem sport
  • Să evităm stresul
  • Să urmăm o cură cu echinaceea
  • Să ne asigurăm un tonic de imunitate cu ajutorul suplimentelor alimentare de origine organică. În compozișia acestui tonic să fie incluse vitamina C, echinaceea și propolis. Aceste trei substanțe sunt foarte importante în prevenția bolilor.
  • Să consumăm miere
  • Să mergem la saună
  • Să ne detoxifiem cu ajutorul fructelor și legumelor

Întărirea imunității. Ajutoare din natură

Echinaceea

Echinaceea este apreciată pentru puterea sa de apărare a organismului față de numeroși agenți infecțioși și este considerată un antibiotic natural. S-a constatat că o cură cu echinaceea grăbește vindecarea rănilor și reduce perioada de convalescență în boli.

Echinaceea reduce inflamația, ameliorează afecțiunile dermatologice, previne infecțiile. Este benefică pentru cavitățile bucale, accelerează vindecarea rănilor, combate constipația, îmbunătățește sănătatea psihică, ameliorează problemele respiratorii și luptă împotriva virusului herpetic.

Echinaceea poate fi folosită ca ceai sau tinctură.

Citricele

citrice.jpg

citrice
Foto: pixabay.com

Pentru imunitate se consumă periodic citrice. Beneficiem de calitățile lor mai ales dacă le consumăm în stare crudă sau sub formă de suc. Puteți completa aportul de vitamina C cu ajutorul unui supliment alimentare.

Mierea

miere.jpg

miere
Mierea este de ajutor în tratarea mai multor afecțiuni
foto: Shutterstock

Mierea este recunoscută ca fiind unul dintre cele mai puternice antibiotice naturale. Pe lângă faptul că susține sistemul imunitar, are și efect antibacterian, antimicrobian, antiviral, antioxidant, antiseptic și antiinflamator.

Măceșele

Măceșele au o cantitate mare de vitamina C. Au un conținut de 50 de ori mai bogat în comparație cu lămâile, de 100 de ori mai bogat decât cireșele, vișinele și mandarinele și de 200 de ori mai bogat decât merele.

Zincul

Zincul are proprietăți antiinflamatoare și intervine în susținerea sistemului imunitar prin reglarea celulelor componente ale acestuia. Gustul, mirosul și văzul sunt dependente de acest element.

Usturoiul

usturoi.jpg

usturoi
Pentru a combate virusurile este benefică o cură de usturoi cu miere, într-un interval de trei săptămâni.

 

Usturoiul protejează sistemul imunitar prin cantitatea de alicină. În usturoi stă puterea de vindecare în cazul gripei, răcelii, durerii de urechi, ulcer sau pneumonie.

 
 
Loading...