Dacă eşti în căutarea unei diete rapide şi uşor de urmat, cea cu supă de varză este alegerea ideală. Cu un aport scăzut de grăsimi, dar în acelaşi timp cu un conţinut mare de vitamine şi de fibre, supa de varză te poate ajuta să-ţi recapeţi silueta, după excesele de Sărbători. Află mai multe din noul număr al revistei „Click! pentru femei“!


Dieta cu supă de varză este renumită pentru eficienţa ei, însă pe lângă beneficii, aceasta prezintă şi o serie de contraindicaţii. Aşadar, atenţie dacă suferi de boli cronice, consultă un medic pentru a-i cere acordul.

Mai puţine calorii, fără să-ţi fie foame

Dieta cu supă de varză şi-a câştigat popularitatea datorită rezultatelor rapide pe care le are. Dieta nu e dras­tică şi nu presupune nici­decum înfometarea. Prin­cipalul preparat pe care îl vei consuma va fi supa de varză, împreună cu alte alimente, de asemenea slabe în carbohidraţi. Cu cât vei creşte cantitatea de supă pe care o vei consuma pentru a înlocui mesele zil­nice, cu atât pierderea în greutate va fi mai considerabilă.

Cum o prepari

Va trebui să pregăteşti o cantitate mai mare de supă, deoarece trebuie să o consumi de trei ori pe zi, timp de o săptămână. Pentru o oală mai mare vei avea nevoie de o jumătate de varză medie, trei cepe mari, doi morcovi, un ardei gras, 200 g ciuperci, jumătate de rădăcină de ţelină şi roşii. Cureţi legumele, le speli şi le pui la fiert, ca pentru supă. După ce s-au fiert, scoţi legumele şi adaugi în supă varza tocată, morcovul şi ciupercile fierte şi tocate. La sfârşit adaugi verdeaţă.

Planul dietei

  • Prima zi: Pe lângă supă, poţi să mănânci şi fructe. Trebuie să le alegi pe cele cu un conţinut ridicat de apă, bananele fiind excluse.
  • Ziua a doua: Ai voie ca între mese să mănânci legume. Acestea trebuie să fie fierte sau preparate pe grătar. Consumă ardei,castraveţi, morcovi şi dovlecei.
  • Ziua a treia: În această zi poţi consuma atât fructe, cât şi legume, între mese.
  • Ziua a patra: Ai voie să mănânci doar un cartof fiert sau copt, la cină, şi o banană.
  • Zilele a cincea şi a şasea: Pe lângă supă de varză, poţi mânca puţină carne de vită sau de pui.
  • Ziua a şaptea: Pe lângă supă, poţi mânca orez şi legume fierte, dar în cantităţi mici.
 
 
Loading...