În cadrul evenimentului de lansare al unui parfum de lux, invitații au avut parte de o experiență vizuală de excepție. Tehnologii ce par a fi venite din viitor, hologramele și produsele ce pot levita sunt acum o realitate. Tehnologia se numește Holo-Lev și este dezvoltată de o companie fondată de către un român și un italian, stabiliți la Londra.


Ceea ce în urmă cu un deceniu putea fi catalogat drept science-fiction a devenit acum cea mai inovativă soluție digitală pentru a promova produsele brand-urilor de lux, care vor să fie cu un pas înainte pe piață. Practic, spunem “la revedere” display-urilor convenționale și “bun găsit” hologramelor si produselor ce levitează, aplicațiilor de realitate virtuală. Dacă încă aveți impresia că ne aflăm în scenariul unui film SF, vă asigurăm că totul este cât se poate de real și s-a născut din viziunea a doi tineri, prieteni și parteneri în această călătorie: Adrian Suman (25) și Alessandro Carnovale (24 de ani).

Ce este Holographic-Levitation

Holo-Lev (Holographic-Levitation), creația lui Adrian, este o piramidă holografică, ce permite plasarea unui produs în interiorul ei, produs ce poate levita, în timp ce o animație 3D este proiectată în jurul lui, creând o imagine 3D fascinantă. Adrian a avut această idee văzând un concept similar într-unul din marile mall-uri din Londra, dar a perfecționat tehnologia.

“Eram în fața vitrinei unui magazin de ceasuri de lux, când am văzut o tehnolgie asemanătoare. Diferența era că produsul din interior, și anume un ceas, stătea pe un postament fix, iar eu ca și potențial client nu puteam să îl văd prea bine, lucru care m-a pus pe gânduri. Așa am venit cu această idee, de a avea produsul în interior levitând și rotindu-se în același timp, oferindu-i oricărui potențial client o prezentare completă (360), a respectivul produs. Am început să mă gândesc la implementare, iar 6 luni mai târziu a luat naștere Holo-Lev”, explică Adrian Suman. Cei doi parteneri activează și pe piața VR-ului (Realitate Virtuală), cu o aplicație ce îți permite să te teleportezi în viitorul magazin sau apartament, înainte ca ele să fie construite. De exemplu, dacă ești la un târg imobiliar, ai oportunitatea de a vizita, virtual, zeci de apartamente în doar câteva minute. Fără să te deplasezi! „Practic, oferim clienților noștri oportunitatea de a se teleporta și de a interacționa în mediul virtual cu tot ceea ce va deveni ulterior o realitate”, spune Adrian.

Adrian Suman face produsele să leviteze

Absolvent a două facultăți, „Marketing” și „3D Animation & Design”, prima în București, în cadrul Academiei de Științe Economice, iar cea de-a doua în Londra, Adrian Suman a fost atras de antreprenoriat și de tehnologie încă de pe băncile școlii.

”Activez în domeniul vizualizarilor 3D încă din 2010, după ce am încheiat un capitol destul de lung ca și programator. Pasiunea pentru tehnologie m-a adus în aria randărilor arhitecturale, a VR-ului dar și a tehnologiei fosite în marketing-ul experimental, toate având ca obiectiv principal piața de Luxury Retail, în special zona produselor cosmetice de lux”, ne-a spus Adrian.

Alessandro Carnovale a debutat în antreprenoriat la doar 18 ani

În călătoria lui, Adrian Suman merge umăr la umăr cu Alessandro Carnovale, un cetățean italian născut în Canada, dar care a trăit mai bine de un deceniu, în București. Absolvent al unei facultăți de prestigiu din Londra, Alessandro Carnovale a studiat business și comerț, aceste domenii fiind mereu dublate de interesul lui pentru tehnologie. Alessandro a făcut primii pași în lumea antreprenoriatului la vârsta de 18 ani, pe un segment relativ nou în România, la acea vreme. Tânărul a gândit și a pus în practică un “e-sports bar”, unde clienții se puteau bucura de o atmosferă incitantă, oferită de jocuri pe console. De asemenea, în zona de bar se puteau urmări meciuri importante din toate ramurile sportive, iar cei interesați schimbau impresii sau pur și simplu se relaxau și își încărcau bateriile. “Aveam 18 ani când am început acest proiect, iar acum, privind în urmă, pot spune că am avut multe de învățat din acea experiență. Cred cu tărie că încă de atunci am deprins abilități specifice antreprenoriatului și m-am autodisciplinat în toate aspectele care compun un business de succes”.

Ideile lor iau naștere la Londra

Compania celor doi tineri se află în Londra are la bază două domenii de activitate: dezvoltarea de noi tehnologii în promovarea produselor de lux, dar și crearea de aplicații VR. Încă de la început, ei au avut ca target companiile de lux, oferindu-și serviciile nu numai în Marea Britanie, ci și în Dubai, acolo unde exclusivismul este la el acasă.

10446250_725945570801588_4396861300234883790_o.jpg

Adrian Suman
Adrian Suman
foto: arhivă personală

Acum, cei doi antreprenori au decis să aducă aceste două concepte și în România.”În principal, avem foarte mulți clienți interesați din domeniul cosmeticelor și al bijuteriilor de lux, cu care suntem în contact atât în Londra, cât și în Dubai, dar nu am exclus România. Am vrea să oferim companiilor de aici oportunitatea de a beneficia de noile tehnologii în materie de marketing și promovare”, spune Alessandro.

 
 
Loading...