Corina şi Connect-R nu mai au voie la televizor. Reclamele la îngheţata Corso, în care apar cei doi artişti, au fost interzise de la difuzare de CNA.


Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a analizat, în ședința de joi (24 septembrie), cinci variante de spoturi pentru înghețata Corso - Corso Crazy, Corso Intenso, Corso Caserole, Corso Fresh și Corso Mega -, care au fost difuzate la mai multe televiziuni, în perioada iunie 2014 - mai 2015, informează Mediafax.

Deși aceste spoturi nu mai sunt difuzate, CNA a hotărât să aplice în cazul celor cinci variante de spoturi publicitare pentru înghețata Corso "decizii de intrare în legalitate". Acest fapt presupune ca respectivele clipuri să nu mai fie difuzate în forma incriminată deoarece încalcă legislația audiovizualului, care interzice folosirea personalităţilor, a medicilor şi a celebrităţilor în materialele publicitare destinate copiilor.

Şi "Sânge de taur" a fost interzisă

Tot în ședința CNA de joi, membrii Consiliului au decis să interzică de la difuzare două spoturi publicitare pentru vinul "Sânge de taur", care au fost difuzate la mai multe televiziuni în perioada octombrie 2014 - martie 2015.

Ambele spoturi pentru "Sânge de taur" au o tentă sexuală și transmit mesajul că acest vin este "bun pentru femei, dacă-l beau bărbații". CNA susţine să cele două spoturi publicitare încalcă articolul 120, alineatul 2, din Codul audiovizualului, potrivit căruia "Nu se vor atribui alimentelor proprietăţi pe care acestea nu le posedă".

 
 
Loading...
Citeste tot despre: